Venda – 525,000€ /
3 dormitoris, 2 banys
Dimensions: 648m2 Parcel·la: 1176m2
Casa de pedra en estat original de 648m2 construïts en PB+2.
PLANTA BAIXA, de 317m2 construïts: Dues grans sales diàfanes i dues antigues corts. Jardí privat de 1.176m2 amb un porxo.
PLANTA PRIMERA, de 179m2 construïts: Sala d’estar-menjador amb llar de foc, rebost i sortida a la terrassa, tres dormitoris dobles, una de elles amb balcó i un altre amb sortida a una terrassa, dos banys amb dutxa i vestidor.
PLANTA SEGONA, de 55m2: Les golfes que consta de una única sala diàfana.
ANNEXES: Gran porxo actualment utilitzat com a aparcament amb capacitat de fins a cinc vehicles. Paller a reformar amb moltes possibilitats de PB+1 d’aproximadament 46m2 cada planta.
DESTAQUEM: Llar de foc. Molt lluminosa, zona tranquil·la. Calefacció de gasoil, instal·lació elèctrica nova. Urbanització de bon veïnatge amb residents de tot l’any. A 5 minuts caminant del centre de la població. Població amb tots els serveis. A 10-15 minuts en cotxe de la platja de Empuriabrava. Terrassa amb vistes a l’esglèsia romànica del segle XI, aquesta amb pintures murals molt apreciades.
A la població hi trobem la “Resclosa del Comte” una resclosa que data del S. XVII.
A 4/5 Km de les platges de Castelló d’Empúries i de Roses. A 4 Km de Peralada.
A 1,40 h en cotxe de Barcelona.
Les dades exposades en publicitat són informatives i facilitades per tercers. Finques GRN Samons no garanteix la seva autenticitat. Els anuncis publicitaris estan subjectes a errors, modificacions de preu i retirada de la comercialització sense avís previ.
Els m2 exposats a l’anunci son els que es reflecteixen a la Certificació Cadastral i Gràfica de la finca.
Les despeses de la transmissió patrimonial o IVA, notari i registre de la propietat són a càrrec exclusivament de la part compradora. Les despeses de corretatge de l’agent immobiliari són a càrrec de la part venedora.
Les finques comercialitzades es venen sense mobles.