BAIX EMPORDÀ, LA BISBAL D’EMPORDÀ, CASA

Tornar enrere

Venda – 375,000€ / La Bisbal d'Empordà

5 dormitoris, 2 banys

Dimensions: 329m2   Parcel·la: 412m2

Carecterístiques

            – Jardí                 – Xemeneia

Descripció

BAIX EMPORDÀ, LA BISBAL D’EMPORDÀ, CASA
Baix Empordà, La Bisbal d’Empordà

Casa de pedra de 326 m2 aproximadament distribuits en dos nivells + construccions annexes amb un terreny de 412 m2. La casa té entrada per a dos carrers.

PLANTA BAIXA: Entrada amb rebedor-distibuidor, una habitació doble amb bany (dutxa), cuina, sala d’estar amb llar de foc, menjador, sortida a pati interior; en aquest espai trobem dues habitacions per a diferents usos.

PLANTA PIS: Tres habitacions dobles (una d’elles amb sortida a terrassa i dues amb armaris encastats), una habitació individual i un bany amb banyera. Terrassa amb accés al pati i jardí de la planta baixa i també accés directe als porxos.

EXTERIOR: Jardí amb entrada per carrer posterior amb portal per entrada de cotxes, dues construccions de porxada de planta i pis totalmente diafànes adaptables per a diferents usos.

DESTAQUEM: Casa céntrica, zona tranquila, possibilitats de negoci, pou d’aigua, sostres amb volta catalana, la casa necesita una actualització.

Ubicació

Copyright 2017 © Finques GRN – Política de privadesa