Venda – 675,000€ / Palau-Sator
4 dormitoris, 3 banys
Dimensions: 465m2 Parcel·la: 185m2
BAIX EMPORDÀ, PALAU-SATOR, CASA DE PEDRA
Casa de poble, de pedra, de 465 m2 distribuits en 3 nivells amb una terrassa amb porxo.
PLANTA BAIXA: Entrada rebedor, sala polivalent amb volta de canya , habitació doble, bany amb dutxa i sala de màquines/ traster.
PLANTA PIS: Sala d’estar menjador, gran cuina amb llar de foc, dues habitacions dobles, una habitació individual, dos banys amb banyera.
PLANTA SEGONA: amplia sala d’estar amb sortida a la terrassa amb porxo, aquesta amb bones vistes al paratge que l’envolta.
DESTAQUEM: Conservació de detalls originals (voltes, terres, etc.), calefacció de gasoil, opció de convertir en dos habitatges independents, donat a que anteriorment ho havien sigut.
Poble amb encant, servei de restauració i fleca a la mateixa població.
A 10 minuts de la Bisbal d’Empordà, a 20 minuts de l’estació de tren, a pocs quilòmetres de les millors platges de la Costa Brava Centre (platja més pròxima, a 10 minuts, Pals), a 10 minuts dels camps de golf de Gualta.
Zona amb gran oferta gastronòmica i de lleure.