BAIX EMPORDÀ, LLOFRIU, NAU

Tornar enrere

Venda – 385,000€ / Llofriu

Dimensions: 507m2   Parcel·la: 14000m2

Carecterístiques

                    – Parking        

Descripció

Nau de 507m2 construïts, tota en planta baixa, diàfana. Situada sobre una parcel·la de 14.507m2 de terreny planer del qual 12.820m2 és agrari terra llaurable i 1.180m2 planer de cultiu.

Disposa d’alarma, servei d’aigua i llum de la xarxa.

DESTAQUEM: Bon accés per camí i molt proper a carretera principal.

Les dades exposades en publicitat són informatives i facilitades per tercers. Finques GRN Samons no garanteix la seva autenticitat. Els anuncis publicitaris estan subjectes a errors, modificacions de preu i retirada de la comercialització sense avís previ.
Els m2 exposats a l’anunci son els que es reflecteixen a la Certificació Cadastral i Gràfica de la finca.
Les despeses de la transmissió patrimonial o IVA, notari i registre de la propietat són a càrrec exclusivament de la part compradora. Les despeses de corretatge de l’agent immobiliari són a càrrec de la part venedora.
Les finques comercialitzades es venen sense mobles.

Ubicació

Copyright 2017 © Finques GRN – Política de privadesa